βρεγμένο σεντόνι

20140118-083039.jpg
Με τον έρωτα να στάζει πινέζες, κόλλες και αποκόμματα/
από το κορμί σου εκχωρήθηκα/ αρτεσιανός/
ενώ η πληγή μου
δρόσιζε με τα υγρά τσίνορα./
Κι ας ήταν πανσέληνο/
όλο το φως σου που χύθηκε μέσα μου/
σαν ηλιογέννητο δελφίνι/
μαύρισε/
ενώ ακόμη στα όνειρά σου βύθιζα
– ως άντρας του λάθους/
και άντρας του πάθους-
τα δικά μου σημάδια ηδονής και πείνας/
τι να την κάνω τη σιωπή σου/
όταν ακούω τα χρόνια να φουσκώνουν;/
ένας απλός άνθρωπος ήμουν/
με σύνθετο θυμικό/
νέκρωσαν οι ώμοι σου το φτερό μου/
κι ο ιδρώτας μου κατέστη βιβλίο δανεικό/
το στήθος μου έπαψε ανάσες/
μόνο συντήρησα στα πλευρά μου δυο τρεις στιγμές/
ορφικά εμβατήρια/
και τις αναπαρήγαγα ντροπιασμένος/
κάθε που ανέσυρα το χρώμα εκ της αβύσσου σου/
εκείνες τρέχαν άσφαιρες μέσα στα σπλάχνα μου/
δυο δυο/
μα δε ζευγάρωναν/
μήτε στις γωνιές μήτε στα ξέφωτα/
διελκυστίνδα η λαγνεία τους/
με όριο θραύσης/
άϋλα χρόνια που εξέτεινε η ζωή με ελαστικότητα/
σα βρεγμένο σεντόνι/
το αιώνιό σου θέσφατο
θα είναι η βροχή/
Αύγουστο μετά τον επίμονο ήλιο/
δεμένος πισθάγκωνα σε ξένα κατάρτια/
θα κινήσω/
κι ο αέρας θα φυσάει καθαρός/

Clarence John Laughlin (American, 1905-1985)
A Mangled Staircase (No. 2)
1949
Gelatin silver print
Image: 13 1/2 x 10 13/16 in. (34.2 x 27.5 cm) Mount: 17 x 14 in. (43 x 35.5 cm)
Bequest of Clarence John Laughlin, 85.118.59

Σχολιάστε

