Ηδύπους

20140211-085637.jpg
Ενώ ιωνικές τριήρεις έλαμναν αντίθετα από το μαύρο χώμα/
στο βάθος ένας άνθρωπος χλωμός/
δίχως φτέρωμα/
γυάλιζε τη στάχτη με άμμο κρυσταλλική/
την αύρα των δέντρων μετά τη βροχή/
στο δισθενές περίβλημα/
φύτεψε/
μια ρίζα έρωτας/
που ζευγάρωσε τις ντροπές/
με τις αναίμακτες στύσεις/
το ιδρωμένο μπράτσο του πως βύθισε/
σε μια λίμνη σάρκας/
γλυκιά αμφισημία/
η γάμπα του/
αρνήθηκε το νερό της να κυλήσει
μια ροή πολύτιμο ρευστό
σε αντίρρηση/
πετώντας μέσα από πυκνές κουρτίνες/
υγρασία, έντομα και σαλώμεια
σκόνη/
προσγειώθηκε στην κοιλιά της/
μικρό ροζ σάρκινο αλεξίπτωτο/
έτσι εκείνη περιέβαλε με την ύπαρξή της/
μια ξένη ύπαρξη/
όχι μητρικά/
αλλά σαν ιογενής πανώλη/
όλους τους κύκλους ως το Καθαρτήριο ενσωμάτωσε/
εδώ κατέδειξε τον υιό της/
ένα ρηχό κομμάτι από τη σάρκα της/
διογκωμένο από τις ηδονές
για πάντα/
μες στο περιήλιο της άνοιξης/
έτσι γεννήθηκε/
ο αιώνιος ξενιστής της/
ενώ τα δέντρα αμήχανα/
επέβλεπαν το γάμο/

art: Sascha Schneider
Untitled (study of a reclining male nude with tucked up legs)
1894
Pencil and charcoal with white highlights on grey paper
20.07 x 15.74 in.
Collection of Hans-Gerd Röder

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s