28 μέρες/

to-the-wonder

Με τη σελήνη συναντιέμαι την αυγή,
έχω στα χέρια μου
τις κίτρινες μέρες μου κι ότι κι αν φοράω,
είμαι γυμνός/
αυτή ντυμένη ένα άμφιο χιονισμένο με μπλε άνεμο/
μυρίζει βιτριόλι κι υδροξείδιο του καλίου/
αφού αναμετριόμαστε, όπως σβήνει η νύχτα/
βλέπουμε ότι κι οι δυο είμαστε χρονόμετρα:
το δικό μου ακριβείας/
quarz με ραδιενεργά ισότοπα/
κατευθείαν μια ρέπλικα
απ’ το Musée des arts et métiers/

(επειδή ξέρω να διαβάζω
τη Φυσική και το Παρίσι)

το δικό της μασάει χελιδόνια,
που ανιχνεύονται λάθρα
πάνω απ’ τον Ατλαντικό το φθινόπωρο,
τα έμμηνα της Μαγδαληνής/
στο φτενό της φουστάνι,
την ώρα που ο Ιησούς καταλήγει αντί του Βαραβά/
τις υδάτινες κορδέλες στην άμμο του Mont Saint-Michel
-κάθε δεκαοχτώ χρόνια/
τη ζωή μου από όταν γεννήθηκα/
μέχρι που έγινα αυτό το ρολόι ισοτόπων/
τη ζωή -και την ημιζωή- αυτών των ισοτόπων/

(επειδή παράγει η ίδια τον χρόνο,
και μέσα του μας κοιμίζει ως του τέλους)

Είναι ευγενής και έκπαγλη,
μα αυστηρή και στυφή
σα γριά δασκάλα/
όταν ρωτήθηκε/
για τη Μαγδαληνή είπε:
να τρέμει εδώ,
με τριγμό,
κάθε 28 γήινες μέρες ακριβώς/
κι ας ξέρει τον Θεάνθρωπο,
η απλή γυναίκα.

Ενώ για τον Θεάνθρωπο είπε απλά:
Tετέλεσται.-

 

φωτό: Mont St Michel, από το φιλμ του Τέρενς Μάλικ, To the Wonder (2012)

 

2 thoughts on “28 μέρες/

Σχολιάστε

