το σύκο δεν είναι καρπός

Όλα δουλεύουν ερήμην μας (σαν τρένα χωρίς μηχανοδηγό) ενώ αέναα παραλλάσσει η συνείδηση από κάμπια σε χρυσαλίδα κι αντιστρόφως. Είναι ένας δαίμονας ο χρόνος που περνά μα η επανάληψη είναι το ξόρκι του κι η προσευχή του. Όταν στον δαίμονα υποκύψεις την ανάσα του στον σβέρκο σου καλωσορίζεις καθώς κι ένα τρέμουλο στα δάχτυλα που μετρούν στον καρπό σου τους σφυγμούς. Αυτός ο ρυθμός είναι η ζωή σου.


Δες το κορίτσι γεμάτο λουλούδια που, σαν ανθοδοχείο, στα πόδια της ευωδιάζει· ένα ποτάμι αναβλύζει απ’ το αιδοίο της γυάλινο κι αιχμηρό. Τα σφυρά της φυλακίζουν ένα Πι κυρτό σαν την Παναγιά του Πάνορμου. Το σύκο της αμβλύνεται (τη σφήκα να ζαλώσει.) Χρόνια μετά ένα δροσερό της ανάλογο στη Ναμύρ της Βαλλωνίας πετάει από τις όχθες προς μια ποταμίσια υδροφόρα κι απάγεται αντίστοιχα από την αρπάγη του απορριματοφόρου καθώς ένας τελωνειακός, που μιλούσε μόνος του, βαδίζει πάνω στο πετρέλαιο σαν Ιησούς των Αράβων. Οι συκιές της οχύρωσης γεμίζουν κι αυτές με μεταβολισμένες σφήκες που διαλύονται στα ένζυμα των λουλουδιών τους. Το κορίτσι επικαλείται μία δίδυμή της ενώ τα μάτια της ξεχώριζουν απ’ το κορμί κι η ίδια η ροή της την ξεπλένει απ’ την καταραμένη στάχτη. Μία πεταλούδα που πασχίζει να επαναληφθεί πεθαίνει απλώς μές στη χρυσόσκονή της ματαιωμένη. Οι δικές της δίδυμες έρχονται προς το τέλος επιταχύνοντας γεμάτες φως να ξαναδηλωθούν και ως υπάρξεις και ως ονόματα. Το κορίτσι δίχως μάτια σφαγιάζει ένα σύκο κι αποκαλύπτει το κουφάρι της σφήκας που αστράφτει μες στη σάρκα του. Από την αποβάθρα διαχέεται του φθινοπώρου το ποίημα που έχει πια ασπρίσει._

ΚΛ – 24/10/2020 – συλλογή ΚΑΤΩ ΧΩΡΕΣ

photo – Namur citadelle – ΚΛ – 2018

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s